Tuesday, May 3, 2011

PENGENALAN NMS


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua.
Dengan sukacita saya bagi pihak HJ. TAKI CAR SOLUTION, melancarkan produk terbaru dan pertama seumpamanya di pasaran






Memperkenalkan

“NANO MAGIC SPRAY”.


RM29 Sebotol 60ml

Poslaju RM6

@

(1 Dirham - Mana-mana pengeluar)


Mulanya seorang sahabat telah memperkenalkan kepada saya formula ‘rahsia’(sampai sekarang menjadi rahsia) penjimatan minyak dan peningkat prestasi enjin kenderaan. Lebih menarik lagi ianya formula magic sebab saya sendiri telah menguji kehebatan produk ini antaranya: kenderaan akan berasa ringan, hanya tekan pedal minyak sedikit kenderaan meluncur dalam sekelip mata!. Kalau bawa 100km/j ada gegar, lepas guna magic spray ni 120/kmj masih steady. Ramai kawan-kawan yang sudah menguji hanya mampu tersenyum! Mungkin sukar untuk anda percaya, TAPI percayalah!. Formula ini sangat berkesan, malah saya sendiri mulanya sukar untuk mempercayainya…

Sedikit info berkaitan teknologi nano:
“Nano bermaksud sesuatu yang sangat kecil. Teknologi Nano adalah perkembangan teknologi dalam skala nanometer, biasanya 0,1 sampai 100 nm (satu nanometer sama dengan satu perseribu mikrometer atau satu persejuta milimeter). Istilah ini kadangkala diterapkan ke teknologi sangat kecil.

Apabila sesuatu struktur, peralatan atau sistem wujud dalam skala nanometer, ciri- ciri bahan tersebut boleh berubah, dan membolehkan perkara- perkara yang unik dihasilkan. Contohnya, sesuatu ubat boleh dijadikan lebih effektif dan lebih kuat, makanan yang boleh tahan lebih lama dan mengubah struktur makanan supaya lebih bernutrisi, penghasilan barangan yang lebih fleksibel dan sebagainya.
Teknologi Nano dikatakan mempunyai potensi untuk mempengaruhi setiap sudut kehidupan, dari produk pengguna, penggunaan tenaga , perubatan dan lain- lain.”

Setiap hari, terdapat satu barangan baru yang dihasilkan melalui teknologi nano. Teknologi Nano dikatakan dapat membawa pelbagai faedah kepada pengguna. Ia boleh diaplikasikan di dalam sektor sektor seperti nanostruktur, elektronik dan komunikasi, perubatan, alam sekitar, penggunaan tenaga, barangan, dan automotif.

Apa yang saya boleh simpulkan, anda kena cuba dahulu dan alami sendiri. Jika berpuashati anda boleh terus mengguna untuk penjimatan dan peningkatan prestasi kederaan secara keseluruhannya.

Cara Penggunaan:
1. Untuk penjimatan minyak, anda spray 4-5 kali picitan di hos/paip nozzle pump (YA! di hos nozzle sahaja) sebelum mengisi minyak ke dalam tangki minyak (BUKAN di dalam tangki minyak!). Seeloknya spray setiap kali isi minyak penuh, supaya minyak yang masuk dalam tangki melalui paip yang dah dispray akan convertkan NANO ke seluruh minyak dalam tank.

2. Untuk memaksimumkan penjimatan dan meningkatkan prestasi enjin, digalakkan spray 4-5 kali picitan di saluran minyak ke enjin/karburator @ fuel injection (bagi yang pernah mengguna produk magnet penjimat minyak mgkn tahu) atau boleh tanya kenalan / pomen2 kat mana2 bengkel peribadi anda. Seeloknya 3-4 hari blh spray semula terutama di peringkat awal penggunaan...

3. Anda boleh spray 4-5 kali picitan secara general sekitar kaburator (LUARAN SAHAJA!) atau di mana bahagian kenderaan yang anda kenalpasti ada masalah. Sebab tu nama NANO MAGIC SPRAY!


Untuk permulaan, saya menawarkan beberapa pakej permulaan dan untuk mereka yang berminat untuk guna sambil berniaga sampingan seperti berikut:
3 Botol = RM81(RM27/pc) + Poslaju (RM9)
12 Botol = RM288(25/pc)
48 Botol = RM1056(22/pc)
100 Botol =?, 500 Botol =? 1000 Botol=? dan 2000 Botol =?
Belian 12 botol ke atas, PERCUMA penghantaran


Memandangkan ianya masih baru di pasaran, saya memerlukan agen/dealer besar di setiap Negeri. Sesiapa yang berminat untuk menjadi dealer Negeri/Daerah boleh berhubung terus dengan saya.(HARGA DEALER YANG BERBALOI! 100 botol ke atas)
Kepada yang telah mencuba saya amat mengalu-alukan respond anda (penjimatan minyak, peningkat prestasi enjin dan masalah-masalah lain) dan saya akan masukkan di bahagian testimony kelak!
Akhir kata, selamat mencuba dan bagi yang melihat produk ini sebagai peluang perniagaan, Ayuh bertindak hubungi saya sekarang juga!

No comments:

Post a Comment